klar med det mesta =]

jaa, det där tog ju "bara" 3 timmar "/ eller om man skulle räkna ihop den sammanlagda tiden jag har pluggat så kanske det skulle bli 30 min ;) hahah men man åste faktist göra lite annat också ibland =]
men äntligen är jag klar med allt och jag kan näästan allt, bara lite kvar att lära..
nu när jag letade i garderoben så hittade jag en tröja som min syster har köpt och som jag snodde för väldigt länge sen visst blir man glad när sånna överraskningar händer! :D för nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig imorgon:D mamma och jag var nyss nere i affären nedanför och handlade lite och då köppte jag en glass och det var min första på...a,jag vet inte riktigt hur länge men alldeles för länge bara :) jag kom på en sak, att idag äre ju voffeldagen också, men har faktist inte ätit en enda voffla, men kanske kan göra en liten ikväll ;)
just nu kollar jag på "rent hus" asså, jag fattar inte hur man kan ha det så stökigt, slulle aldrig klara av det seriöst! dom e ju vuxna människor lixom? aja det e deras liv det :) men nu ska jag nog gå och göra iordning en voffla :D



puss & kram <3

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0