lilla smarta jag

måste bara berätta en liten smart sak som hände i skolan :P
vi hade bild o jag e inte den bästa på att rita (men gör mitt bästa) och man kan inte vara bäst på allt ;) hihi
efter lektionen så stannade jag och min kompis kvar och pratade med min bild lärare (som även är min menor), tillslut komm vi in på samtalet gymnasium och min kompis e grymm på att rita så hon sa : Jag ska nog gå estet :) inrikting bild.
och jag smart som jag e om så min bildlärare hörde sa: va? jag ska absolut INTE gå estet jag tycker inte om att rita, och kan verkligen inte, och kommer aldrig att lära mig heller... :P
och tänkte mig absolut inte för.. "/
och min lärare bara kolla på mig med en konstig blick, jag var bara tvungen att gå där ifrån "-"
haha säger bara att det var Liiite pinsamt... haha typiskt mig också :P men lite senare på dan sa jag att jag bara skojjade, he...he...he, men det var också precis lagom för dom håller på at skriva omdömmen om alla nu också, haha får säkert jäte bra i bild ;) haha , men men alla gör bort sig ibland. (detta hände förra veckan)


love / lilla smarta jag

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0