Lördag 090328

imorse kl. 08:00 så gick jag upp , skulle träna "/ fast jag ska faktist vara glad våran tränare gav oss sovmorrn så vi slapp gå upp vid 7 iaf, för vi bor så långt bort :) träningen gick helt okej fast vi va 17 stycken! usch det var riktigt jobbigt...
efter träningen åkte jag och sis hem, och egentligen skulle jag plugga jätte mycke idag men det blev inte så (som vanligt) :P hahah men imorgon måste jag faktist!!
Men äntligen kom jag hem, vi har varit i tennishallen i 2½ timme! fattar ni på 2½ timme stog jag bara still och kollade på dom "roliga" tennismatcherna, det var typ vuxna som spelade och pappa skulle spela så mamma tvinga mig upp dit "/ hahah, men som tur va hade jag min mobil med mig :D Men äntligen är vi hemma! :D
Juste släckte ni ljuset idag då? det gjorde faktist jag :D! även fast jag inte var hemma :P
men det var min dag i en vääääldigt korfattad historia : P men ska nog snat hoppa i säng e skit trött..:)


 

(dagens kvälls outfit)
puss & god natt

Kommentera gärna!
Postat av: Sofie

Sv; Hej hej! Tack detsamma och riktigt snygg jacka du har där ;)

2009-03-29 @ 10:33:32
URL: http://annasofiekarlsson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0