övning ger färdighet


Heej :)
Efter ett långt letande hittade jag tillslut hur man skulle göra, jag har suttit här i ca.3 timmar nu så börjar bli lite trött.. men "övning ger färdighet" :)
just nu ser min blogg lite torr ut, men håll ut.. håller på att fixa design om jag nu orkar sitta här i 3 timmar till ;) haha
I fredags så var jag ute med emelie vi hade det jätte mysigt, först åt vi middag på al-porto och det var defenitivt ett minne för livet. Sen gick vi ut o träffade nåra, sen vid ca.11 drog vi hem till henne o kollade på film :)
Idag så har jag inga speciella planer kanske ska försöka dra mig ut en liten stund iaf. :)
nej men nu måste jag designa min blogg.

puss puss


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0