Wedensday

äntligen hemma, dom 3 sista lektionerna höll jag bara på att döö, usch jag ville bara hem sen har man jue dom roligaste lektionerna kvar...  No, Idrott SUCK ..fast hem kom jag iaf.
imorse va det morronträning , GRYMT jobbigt, och rebecka var jue inte heller där, så det gjorde ju inte träningen roligare precis. En träning med två nya hopp och bara jag och min syster... "/ men jag överlevde iaf :)
idag har jag jätte mycket att plugga, har 2 srora prov nästa vecka + många läxor att göra. Men våran klass har levt lite lycksit nu i nåra veckor men är fortfarande skoltrött...
nä nu ska nog jag o sis ner på stan o kolla på en väska som jag vill ha :D 

  
  (skolan igår) 
  Puss Puss

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0