Flumm, flumm och mera flumm

Kom precis hem från fanny och vi var först ute lite, men i den här tråkiga staden så var det ingen ute så vi drog till ica och köppte godis och sen slutade det med en hemmakväll ;) men det var ändå roligt för när vi är tillsammans så går det inte att inte flumma så äre bara :P

Imorgon så är det först träning sen efter det så ska jag typ in til stan och kolla på marathon det var nått sånt skit men blir inte kvar där så känge för sen ska jag hem hit igen för att fixa mig till emelies fest, om jag ska på den för vet inte om jag kan, men vi får väll an se! Sen juse nästa helg ska jag in och leta SKOLAVSLUTNINGSKLÄDER! då vet man att det börjar närma sig asså jag kan inte sluta tänka på att det snart är sommarlov, guuuuud var härligt asså komer bli så rolig sommar, summer 09' med Rebecka kan inte bli mycket bättre!  :P
Nej nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan. kanske hittar en bra film, vem vet? :) 

                                       

          
Haha jag och fanny inne på kungshallen när vi var med klassen,
 fråga mig inte vad jag gör :P

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0