God morgon söndag!

God morgon.
Igår så var vi först och tränade sen åkte jag pappa och eve in till östermalm och gick ut och åt på en resturang :) (men vi väntade en stund på pappa och då var ella där och gjorde oss sällskap, älskar den tjejen!) 
var riktigt mysigt och som grädde på moset såg vi filip i "filip och fredrik", kanske inte största kändisen men ändå.

Sen igår kväll så mötte jag upp fanny en stund och vi hade trevligt, hon skulle träna på någon "häst-läxa" som hon ska tävla med idag. Håller tummarna ;)
Idag har jag ingenting att plugga eller göra, kommer inte ihåg när det var så sist faktist så idag blir det nog en makeover för bloggen och bara ta det lungt! ;D
nu ska jag få i mig något att äta. Pussar till er


Kommentera gärna!
Postat av: FannY

Grattis! blev först åt fel håll :)

2009-10-18 @ 18:45:50
URL: http://fpettersson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0